Naujienos


0001_neries-tiltas_1_1623055648-ba0d2e3be9c22dfba21cb785fc3e4a1a.png
2021 06 07
„LTG Infra“ po konsultacijų su rinka patikslino reikalavimus ir skelbia atnaujintą konkursą dėl geležinkelio tilto per Nerį statybos rangos darbų. Šalia Jonavos planuojamas įrengti tiltas bus sudėtingiausias „Rail Baltica“ inžinerinis įrenginys ir ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.
0001_hs100010_1622614229-aa1d2dff1f9e789ab13b50c7f3e3807c.jpg
2021 06 02
Iki šiol trijose Baltijos valstybėse ir Suomijoje geležinkelio tinklą sudaro platesnio standarto vėžė nei Europos Sąjungoje. Todėl mūsų regionas Europoje išlieka savotiška atskirta geležinkelio transporto infrastruktūrine sala.
0001_neries-tiltas_3_1621319837-fa397fcef4cd7e9842ab99302fb77622.jpg
2021 05 18
Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pradėjo antrąjį konkurso dėl geležinkelio tilto per Nerį statybų priežiūros darbų etapą, kuriame dalyvauja įmonės, praėjusios pirmąjį konkurso etapą. Laimėjusi įmonė atliks statybų techninę priežiūrą ir teiks Inžinieriaus paslaugas statant ilgiausia Baltijos šalyse geležinkelio tiltą.
0001_saugus_keliavimas_1620633420-07b9d7c36876ec87d942b4e49e6689f4.jpg
2021 05 10
Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtis, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais.

Daugiau apie projekto įgyvendinimą