Projekto įgyvendinimas / Statyba

Statyba
  • 2020 m. kovo mėnesį pradėtos konsultacijos su rinka dėl „Rail Baltica“ atkarpos Kaunas – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena rangos darbų, kurių vertė beveik 480 mln. eurų, pirkimo. Daugiau nei pusę šios sumos Lietuva jau užsitikrino. Daugiau skaitykite čia.
  • 2020 m. birželio mėnesį pradėtas pirmasis rangos konkursų etapas. Beveik už 480 mln. eurų ruože nuo Kauno iki beveik Panevėžio bus įrengta nauja geležinkelio sankasa dvikeliui 1435 mm pločio vėžės geležinkelio keliui, pritaikytam greitųjų traukinių eismui, bus pastatyti inžineriniai statiniai ir jungiamieji automobilių keliai. Įrengsime 58 km viršutinės kelio konstrukcijos. Pastatysime ilgiausią geležinkelio tiltą Baltijos šalyse, kuris nusidrieks daugiau nei 1,7 km virš Neries upės. Daugiau skaitykite čia.
  • Artimiausiu metu bus pradėtas antrasis rangos konkursų etapas – pirmojo konkurso etapo metu atrinktiems rinkos dalyviams bus siunčiami kvietimai teikti pasiūlymus statybos darbams ruože Kaunas – Lietuvos/Latvijos siena. Tad pirmuosiuose 66 kilometruose nuo Palemono Panevėžio kryptimi bus pradėtas naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas, inžinerinių statinių statyba, viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo pirmieji darbai (pirmiesiems 9 km), o taip pat – privažiuojamųjų automobilių kelių statyba. Taip pat šiemet planuojama pradėti ir ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį rangos darbus. Numatoma, kad minėtiems darbams atlikti šiemet bus pasirašyta rangos darbų sutarčių už nepilnus 260 mln. eur.

Daugiau apie konkursą „Rail Baltica“ privažiavimo kelių statybai skaitykite čia.

Daugiau apie konkursą ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį statybų priežiūros darbams skaitykite čia.